BU İLK ÜÇÜN ARAŞTIRMA PUNLARI KAÇ 41-29

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

BU İLK ÜÇÜN ARAŞTIRMA PUNLARI KAÇ 41-29

Mesaj  JaKoBiaNx Bir Cuma Tem. 11, 2008 8:36 pm

SLM BEN BU İLK UCE GİREN ELEMANLARIN ARAŞTIRMA PUANLARINI BİLMEK İSTİYORUM BEN SON GUN UYE OLDUM VE 341 İLE DE JAVUU 3. OLDUM SİZ KALKIP HEPSİNİ ELEDİNİZ UMRIMDA DEGİL SİZİN BUNU YAPACAGINIZ BELLİYDİ AMA NEYSE......ARAŞTIRMA PUANLARINIDA YAZINDA BAKALIM KAÇMIŞ ARAŞTIRMA PUANLARI ADAMLAR EGER SON GUN UYE OLMAMISSA BEN BİŞŞİ BİLMİYOM.....
avatar
JaKoBiaNx

Mesaj Sayısı : 364
Kayıt tarihi : 22/05/08
Yaş : 33
Nerden : Antiochia (Seleucia Pieria) ama suanda ESKİŞEHİR deyim :D

Kullanıcı profilini gör http://WWW.KANKUCLUB.COM

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: BU İLK ÜÇÜN ARAŞTIRMA PUNLARI KAÇ 41-29

Mesaj  kerematalayer Bir Cuma Tem. 11, 2008 8:47 pm

Oyuna başladığımda şamandıra güncellemesi gelmemişti,kahramanlık puanım da 13092.
avatar
kerematalayer

Mesaj Sayısı : 16
Kayıt tarihi : 12/05/08
Nerden : Adana

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: BU İLK ÜÇÜN ARAŞTIRMA PUNLARI KAÇ 41-29

Mesaj  karartMan Bir Cuma Tem. 11, 2008 9:51 pm

arkadaşlar araştırma puanım 5000 küsürdü. oyuna sonradan girmedim. neredeyse en başından kaydoldum. kimseyi davet etmemiştim belki o yüzden düşük kalmıştır. ama mors dahil herşeyi kendi çabamla çözdüm. sırf zevk alabilmek için ipucu peşine düşmedim, herşeyi kendim çözmeye çalıştım ve çözdümde. şimdi neyin tartışmasını yapıyorsunuz çok merak ettim.

karartMan

Mesaj Sayısı : 9
Kayıt tarihi : 07/07/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: BU İLK ÜÇÜN ARAŞTIRMA PUNLARI KAÇ 41-29

Mesaj  necmi Bir Cuma Tem. 11, 2008 10:03 pm

karartMan demiş ki:arkadaşlar araştırma puanım 5000 küsürdü. oyuna sonradan girmedim. neredeyse en başından kaydoldum. kimseyi davet etmemiştim belki o yüzden düşük kalmıştır. ama mors dahil herşeyi kendi çabamla çözdüm. sırf zevk alabilmek için ipucu peşine düşmedim, herşeyi kendim çözmeye çalıştım ve çözdümde. şimdi neyin tartışmasını yapıyorsunuz çok merak ettim.

lütfen forumu okuyunuz sorunun cevabı orda ama morsu kendinin cözdüğüne inanmadım ne iş yaparsın
avatar
necmi

Mesaj Sayısı : 296
Kayıt tarihi : 21/06/08
Yaş : 49
Nerden : halikarnasos

Kullanıcı profilini gör http://www.canciger-fm.xm.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: BU İLK ÜÇÜN ARAŞTIRMA PUNLARI KAÇ 41-29

Mesaj  BASCAVUS Bir Cuma Tem. 11, 2008 10:07 pm

Ben oyunun tv reklamları döndükten 1-2 hafta sonra başladım.Oyunu %90 kendim çözdüm,kendi çözdüğüm bazı yerleri de forumda paylaştım.Penguen oyunundan 295128 aldım, Araştırma puanım da 6351.Toplamda 301479 yapıo (en son elemeden önceki 49.luktaki puanım) Ancak nasıl olduysa 300663 gözüküo listede.Çok birşey farkettirmez ama neden puan düşürme yaptılar anlamadım.Bu arada ülkerde de tanıdığım filan yok.
avatar
BASCAVUS

Mesaj Sayısı : 170
Kayıt tarihi : 24/05/08
Yaş : 31
Nerden : Eski nick'im:hizvolkan'dı

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: BU İLK ÜÇÜN ARAŞTIRMA PUNLARI KAÇ 41-29

Mesaj  midfielder7 Bir Cuma Tem. 11, 2008 10:17 pm

benimde 13000 araştırma puanım ekli değil 277 bindeyim ama normalde 290 bin olmuştu
avatar
midfielder7

Mesaj Sayısı : 151
Kayıt tarihi : 20/05/08
Yaş : 32
Nerden : Sivas

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: BU İLK ÜÇÜN ARAŞTIRMA PUNLARI KAÇ 41-29

Mesaj  karartMan Bir Cuma Tem. 11, 2008 10:43 pm

necmi demiş ki:
karartMan demiş ki:arkadaşlar araştırma puanım 5000 küsürdü. oyuna sonradan girmedim. neredeyse en başından kaydoldum. kimseyi davet etmemiştim belki o yüzden düşük kalmıştır. ama mors dahil herşeyi kendi çabamla çözdüm. sırf zevk alabilmek için ipucu peşine düşmedim, herşeyi kendim çözmeye çalıştım ve çözdümde. şimdi neyin tartışmasını yapıyorsunuz çok merak ettim.

lütfen forumu okuyunuz sorunun cevabı orda ama morsu kendinin cözdüğüne inanmadım ne iş yaparsın

seni inandırmak zorunda diilm ama yalan da söylüyosam allah belamı versin ne diyeyim daha.

karartMan

Mesaj Sayısı : 9
Kayıt tarihi : 07/07/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: BU İLK ÜÇÜN ARAŞTIRMA PUNLARI KAÇ 41-29

Mesaj  alive Bir Cuma Tem. 11, 2008 10:57 pm

arkadaşlar öncelikle merhaba
bende buraya yapılan haksızlıkla ilgili görüşlerimi bildirmek için üye oldum ilk olarak söyleyeceğim şu araştırma puanım 16000 küsürdü ve oyuna ilk başlayanlardan biriydim. her aşamayı kendim geçmeme rağmen oyunun sonunda yapılan spekülasyonlar nedeniyle elendim.araştırma puanım haricinde en yüksek 327 puan almıştım.339 puanla elenmeyen arkadaşlar olmuştu şimdi bu nasıl bi çelişki doğurdu ki aldığım puanla ben bile eleniyorum?

alive

Mesaj Sayısı : 1
Kayıt tarihi : 11/07/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: BU İLK ÜÇÜN ARAŞTIRMA PUNLARI KAÇ 41-29

Mesaj  JaKoBiaNx Bir Cuma Tem. 11, 2008 11:10 pm

abi bırakın yaaaa kimse bizim kadar çalışmadı ugrasmadı ve ne oldu adamlar kendi kafalarına gore iş yaptı insnaları hileye imece kullanmaya mecbur bıraktılar sonra ne oldu 310 da kaldı ben o puanı yapmıstım aga normal oyunda....eee bu mu yani adalet neyse abi ben kazananlara bişi demiyorum 41-29 gozumden tamamiyle dusmus ve yaptıkları iş gozumde bitmiştir hediyeleri alanlara iyi gunlerde kullanmalarını dilerim hakkım onlara helal olsun ama 41-29 a asla....
avatar
JaKoBiaNx

Mesaj Sayısı : 364
Kayıt tarihi : 22/05/08
Yaş : 33
Nerden : Antiochia (Seleucia Pieria) ama suanda ESKİŞEHİR deyim :D

Kullanıcı profilini gör http://WWW.KANKUCLUB.COM

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: BU İLK ÜÇÜN ARAŞTIRMA PUNLARI KAÇ 41-29

Mesaj  karartMan Bir C.tesi Tem. 12, 2008 8:23 am

((339 LAR ARTMAYA BAŞLADI NE İŞ :d
tarafından JaKoBiaNx Bir Paz Tem. 06, 2008 11:18 pm

ABİ MİLLETİ GORDUNUZ MU WAY CANINA FNBİLİR BİLE BUNU YAPTIYSA ARTIK BEN NE DİYİM HEPİNİZ ELENECEKSİNİZ VE SON GUN UYE OLAN ALACAK BAKALIM BU SEFER YANILACAKMIYIM HERKESE BOL ŞASN...BU ARADA DAHA KİM 339 YAPMAK İSTİYOR ????))

dostum bak bu senin yazdıkların. daha yarışma bitmeden evvel. sende biliyodun hile yapanların eleneceğini. yani "ilk başta elemediler, bizde elenmeyecek diye hile yaptık" demek bahanemi şimdi. biz kerizmiydik de yapmadık. şimdi neden bizi devlet düşmanı gibi buralarda ilan ediyorsunuz. oyuna en başından beri üyeyim, hile hurda yapmadım, kimseyide tanımıyorum yarışmayla ilgili, torpil falan yok yani. açıklama yapmaktan bıktım artık. bu kadarda olmazki.

karartMan

Mesaj Sayısı : 9
Kayıt tarihi : 07/07/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: BU İLK ÜÇÜN ARAŞTIRMA PUNLARI KAÇ 41-29

Mesaj  necmi Bir C.tesi Tem. 12, 2008 10:30 am

iyide karartman biz şahıslara bi şey demiyoruz ki kazananlar bunu anlamıyor. sen kazanmasaydın başkası kazanacaktı ama oyun kötü kurgu kötü sonuç kötü sizler niye üstünüze alınıyorsunuz bende bunu anlamıyorum. ben 330 bin puan yaptım imece ile yaptım bu devlet sırrı değil 26 haziranda acıkladım ama 26 hazirandan bu güne kaç sefer eleme yaptılar ben kendi ağzımla söyledim neden elenmedim oyun hileye müsait kim ne derse desin insanların aklında kazananlarla ilgili şüphe oluştu ve oluşacak neden şaibesi daha az bir oyunla sonuca ulaşılmadı. Bu kadar eleştiri yaptık 15 günde 41-29 bu eleştirileri okumadımı tabiki okudu. Doğru siz haklısınız deyip başka bir oyunla bitirseydi kim ayıplardı 41-29 u yoksa herkez tebrik eder helal olsun mu derdi. yada Kazananları aynı tip bilgisayarlarla (ki 41-29 en iyilerini size sunar) aynı anda başlayıp herkezin gözü önünde oyunu oynayıp birinci gelene o hediyeleri vermek daha az şaibe doğurmazmı.
şu hikayeyi duymussunuzdur
padişah cami yaptırmış caminin açılışı var kalabalık toplanmış kalabalıktan bir cocuk başlamış bağırmaya minare yamuk olmuş diye . Padişah hemen mühendisi çağırtmış caminin minaresine halatlar bağlatmış ve minareleri düzeltmesini istemiş . Mimar olurmu padişahım hiç halatla minare düzeltilirmi demiş
Padişahta biz bunu yapmasak sonsuza kadar minare eğri söylentileri devam eder. Smile

padişah kalmadı ama alemşah var. bu şaibeyi ortadan kaldırabilirdi. Smile
avatar
necmi

Mesaj Sayısı : 296
Kayıt tarihi : 21/06/08
Yaş : 49
Nerden : halikarnasos

Kullanıcı profilini gör http://www.canciger-fm.xm.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: BU İLK ÜÇÜN ARAŞTIRMA PUNLARI KAÇ 41-29

Mesaj  FoReVeR-LoVe Bir C.tesi Tem. 12, 2008 10:31 am

necmi demiş ki:iyide karartman biz şahıslara bi şey demiyoruz ki kazananlar bunu anlamıyor. sen kazanmasaydın başkası kazanacaktı ama oyun kötü kurgu kötü sonuç kötü sizler niye üstünüze alınıyorsunuz bende bunu anlamıyorum. ben 330 bin puan yaptım imece ile yaptım bu devlet sırrı değil 26 haziranda acıkladım ama 26 hazirandan bu güne kaç sefer eleme yaptılar ben kendi ağzımla söyledim neden elenmedim oyun hileye müsait kim ne derse desin insanların aklında kazananlarla ilgili şüphe oluştu ve oluşacak neden şaibesi daha az bir oyunla sonuca ulaşılmadı. Bu kadar eleştiri yaptık 15 günde 41-29 bu eleştirileri okumadımı tabiki okudu. Doğru siz haklısınız deyip başka bir oyunla bitirseydi kim ayıplardı 41-29 u yoksa herkez tebrik eder helal olsun mu derdi. yada Kazananları aynı tip bilgisayarlarla (ki 41-29 en iyilerini size sunar) aynı anda başlayıp herkezin gözü önünde oyunu oynayıp birinci gelene o hediyeleri vermek daha az şaibe doğurmazmı.
şu hikayeyi duymussunuzdur
padişah cami yaptırmış caminin açılışı var kalabalık toplanmış kalabalıktan bir cocuk başlamış bağırmaya minare yamuk olmuş diye . Padişah hemen mühendisi çağırtmış caminin minaresine halatlar bağlatmış ve minareleri düzeltmesini istemiş . Mimar olurmu padişahım hiç halatla minare düzeltilirmi demiş
Padişahta biz bunu yapmasak sonsuza kadar minare eğri söylentileri devam eder. Smile

padişah kalmadı ama alemşah var. bu şaibeyi ortadan kaldırabilirdi. Smile
lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! tebrikler işte size en iyi açıklama...
avatar
FoReVeR-LoVe

Mesaj Sayısı : 1419
Kayıt tarihi : 10/06/08
Nerden : İzmir

Kullanıcı profilini gör http://www.sporx.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: BU İLK ÜÇÜN ARAŞTIRMA PUNLARI KAÇ 41-29

Mesaj  musab07 Bir C.tesi Tem. 12, 2008 11:11 am

Twisted Evil


En son musab07 tarafından Ptsi Tem. 14, 2008 12:10 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi
avatar
musab07

Mesaj Sayısı : 34
Kayıt tarihi : 31/05/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: BU İLK ÜÇÜN ARAŞTIRMA PUNLARI KAÇ 41-29

Mesaj  FoReVeR-LoVe Bir C.tesi Tem. 12, 2008 11:15 am

musab07 demiş ki:
necmi demiş ki:iyide karartman biz şahıslara bi şey demiyoruz ki kazananlar bunu anlamıyor. sen kazanmasaydın başkası kazanacaktı ama oyun kötü kurgu kötü sonuç kötü sizler niye üstünüze alınıyorsunuz bende bunu anlamıyorum. ben 330 bin puan yaptım imece ile yaptım bu devlet sırrı değil 26 haziranda acıkladım ama 26 hazirandan bu güne kaç sefer eleme yaptılar ben kendi ağzımla söyledim neden elenmedim oyun hileye müsait kim ne derse desin insanların aklında kazananlarla ilgili şüphe oluştu ve oluşacak neden şaibesi daha az bir oyunla sonuca ulaşılmadı. Bu kadar eleştiri yaptık 15 günde 41-29 bu eleştirileri okumadımı tabiki okudu. Doğru siz haklısınız deyip başka bir oyunla bitirseydi kim ayıplardı 41-29 u yoksa herkez tebrik eder helal olsun mu derdi. yada Kazananları aynı tip bilgisayarlarla (ki 41-29 en iyilerini size sunar) aynı anda başlayıp herkezin gözü önünde oyunu oynayıp birinci gelene o hediyeleri vermek daha az şaibe doğurmazmı.
şu hikayeyi duymussunuzdur
padişah cami yaptırmış caminin açılışı var kalabalık toplanmış kalabalıktan bir cocuk başlamış bağırmaya minare yamuk olmuş diye . Padişah hemen mühendisi çağırtmış caminin minaresine halatlar bağlatmış ve minareleri düzeltmesini istemiş . Mimar olurmu padişahım hiç halatla minare düzeltilirmi demiş
Padişahta biz bunu yapmasak sonsuza kadar minare eğri söylentileri devam eder. Smile

padişah kalmadı ama alemşah var. bu şaibeyi ortadan kaldırabilirdi. Smile

sonuna kadar katılıyorum ben zamanında alemşah denen hilebaza sormuştum bu oyunu yaparken aklınız nerede diye her türlü hileye açık akılvar mantık var kardeşim bu kadar puan elle alınmaz düzeltin şunu bir açıklama yapın neye göre eliyorsunuz madem imece yasaktıda neden elemediniz imeceyi kullananları aslında siz imece kullananları tespit dahi edemediniz çünki tespit etmek için yazılım lazım oda yok yazılım olsa 5 gün beklenmez erkeksen delikanlıysan şerefsiz değilsen adam gibi çıkıp açıklama yapın Twisted Evil
aynen...bi açıklama yapsınlar...
avatar
FoReVeR-LoVe

Mesaj Sayısı : 1419
Kayıt tarihi : 10/06/08
Nerden : İzmir

Kullanıcı profilini gör http://www.sporx.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: BU İLK ÜÇÜN ARAŞTIRMA PUNLARI KAÇ 41-29

Mesaj  mad1tr Bir C.tesi Tem. 12, 2008 11:16 am

musab07 demiş ki:
necmi demiş ki:iyide karartman biz şahıslara bi şey demiyoruz ki kazananlar bunu anlamıyor. sen kazanmasaydın başkası kazanacaktı ama oyun kötü kurgu kötü sonuç kötü sizler niye üstünüze alınıyorsunuz bende bunu anlamıyorum. ben 330 bin puan yaptım imece ile yaptım bu devlet sırrı değil 26 haziranda acıkladım ama 26 hazirandan bu güne kaç sefer eleme yaptılar ben kendi ağzımla söyledim neden elenmedim oyun hileye müsait kim ne derse desin insanların aklında kazananlarla ilgili şüphe oluştu ve oluşacak neden şaibesi daha az bir oyunla sonuca ulaşılmadı. Bu kadar eleştiri yaptık 15 günde 41-29 bu eleştirileri okumadımı tabiki okudu. Doğru siz haklısınız deyip başka bir oyunla bitirseydi kim ayıplardı 41-29 u yoksa herkez tebrik eder helal olsun mu derdi. yada Kazananları aynı tip bilgisayarlarla (ki 41-29 en iyilerini size sunar) aynı anda başlayıp herkezin gözü önünde oyunu oynayıp birinci gelene o hediyeleri vermek daha az şaibe doğurmazmı.
şu hikayeyi duymussunuzdur
padişah cami yaptırmış caminin açılışı var kalabalık toplanmış kalabalıktan bir cocuk başlamış bağırmaya minare yamuk olmuş diye . Padişah hemen mühendisi çağırtmış caminin minaresine halatlar bağlatmış ve minareleri düzeltmesini istemiş . Mimar olurmu padişahım hiç halatla minare düzeltilirmi demiş
Padişahta biz bunu yapmasak sonsuza kadar minare eğri söylentileri devam eder. Smile

padişah kalmadı ama alemşah var. bu şaibeyi ortadan kaldırabilirdi. Smile

sonuna kadar katılıyorum ben zamanında alemşah denen hilebaza sormuştum bu oyunu yaparken aklınız nerede diye her türlü hileye açık akılvar mantık var kardeşim bu kadar puan elle alınmaz düzeltin şunu bir açıklama yapın neye göre eliyorsunuz madem imece yasaktıda neden elemediniz imeceyi kullananları aslında siz imece kullananları tespit dahi edemediniz çünki tespit etmek için yazılım lazım oda yok yazılım olsa 5 gün beklenmez erkeksen delikanlıysan şerefsiz değilsen adam gibi çıkıp açıklama yapın Twisted Evil

Arkadaslar bir tepkide bulunacaksaniz agzinizi bozmadan bu isi yapin Sonucta yapilan bu kufur icerikli yorumlar herhangi bir sikayette alehinize delil olarak kullanilir bir seyde yapamazsiniz
avatar
mad1tr

Mesaj Sayısı : 1192
Kayıt tarihi : 12/05/08
Nerden : İzmir

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: BU İLK ÜÇÜN ARAŞTIRMA PUNLARI KAÇ 41-29

Mesaj  musab07 Bir C.tesi Tem. 12, 2008 11:27 am

bu adamların yaptığına nedemeli ellerine yüzlerine bulaştırdılar ama biz hiç hesap sormayalım kuzu gibi sessizmi kalalım kafalarına göre seçtiler birilerini birazdan forumuda kapatırlar hadi bakalım kış kış bunların beceriksizliğinin hesabını kim soracak eyyyy ülker bu oyun işi ile kim ilgileniyor ise duruma el koysun 53 kişi ödül alabilir ama bundan emin ol bütün mallarını boykot edicem ya bu sahtekarlığa bir açıklık getirin yada gerisini siz düşünün
avatar
musab07

Mesaj Sayısı : 34
Kayıt tarihi : 31/05/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: BU İLK ÜÇÜN ARAŞTIRMA PUNLARI KAÇ 41-29

Mesaj  mad1tr Bir C.tesi Tem. 12, 2008 11:29 am

musab07 demiş ki:bu adamların yaptığına nedemeli ellerine yüzlerine bulaştırdılar ama biz hiç hesap sormayalım kuzu gibi sessizmi kalalım kafalarına göre seçtiler birilerini birazdan forumuda kapatırlar hadi bakalım kış kış bunların beceriksizliğinin hesabını kim soracak eyyyy ülker bu oyun işi ile kim ilgileniyor ise duruma el koysun 53 kişi ödül alabilir ama bundan emin ol bütün mallarını boykot edicem ya bu sahtekarlığa bir açıklık getirin yada gerisini siz düşünün

mail adresi ve ornegi verildi ya arkadasim tepkisiz kalma tepkini goster iste yeni sloganimiz Very Happy Very Happy
avatar
mad1tr

Mesaj Sayısı : 1192
Kayıt tarihi : 12/05/08
Nerden : İzmir

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: BU İLK ÜÇÜN ARAŞTIRMA PUNLARI KAÇ 41-29

Mesaj  JaKoBiaNx Bir C.tesi Tem. 12, 2008 11:51 pm

karartMan demiş ki:((339 LAR ARTMAYA BAŞLADI NE İŞ :d
tarafından JaKoBiaNx Bir Paz Tem. 06, 2008 11:18 pm

ABİ MİLLETİ GORDUNUZ MU WAY CANINA FNBİLİR BİLE BUNU YAPTIYSA ARTIK BEN NE DİYİM HEPİNİZ ELENECEKSİNİZ VE SON GUN UYE OLAN ALACAK BAKALIM BU SEFER YANILACAKMIYIM HERKESE BOL ŞASN...BU ARADA DAHA KİM 339 YAPMAK İSTİYOR ????))

dostum bak bu senin yazdıkların. daha yarışma bitmeden evvel. sende biliyodun hile yapanların eleneceğini. yani "ilk başta elemediler, bizde elenmeyecek diye hile yaptık" demek bahanemi şimdi. biz kerizmiydik de yapmadık. şimdi neden bizi devlet düşmanı gibi buralarda ilan ediyorsunuz. oyuna en başından beri üyeyim, hile hurda yapmadım, kimseyide tanımıyorum yarışmayla ilgili, torpil falan yok yani. açıklama yapmaktan bıktım artık. bu kadarda olmazki.

BAK HOCAM BEN YAZDIKLARIMIN ARKASINDAYIM SANA BUNU SÖLİYİM O 121212 VARKEN 341 BİNDE BENİM PUAN 314 FALANDI O ADAMI ELEMEDİLER KAÇ GUN SONRA BEN PROGRAMI BULDUM 341 YAPTIM ADAMLAR NE YAPTI SİZE SÖLİYİM BENİM PUANI LİSTEYE YANSITMADI VE ARDINDAN 12121 ELENDİ (ESKİ PUANI VERİLDİ ONA Kİ O PUAN 311 OLSAYDI HEDİYEYİ ALABİLİRDİ Dİ Mİ??) ARDINDAN BİR KAÇ GUN SONRA BAKTIM ELEMANIN BİRİ 351 YAPMIŞ YAVAS DEDİM 341 ELENDİ EE BU NE BEKLEDİM BEKLEDİM SES ÇIKMADI İYİ MADEM DEDİM BENDE 349 YAPTIM AYINI YONTEMLE EEE BURDA SENCE HATA KİMDE??????ADAMLAR BİZİ HİLEYE TEŞVİK ETTİMİ ETMEDİ Mİ???ONUDA GEÇTİM EN KOTUSU ADAMLAR 339 NEDEN KESTİ PUANI MİLLETİ ORAYA ÇIKMAK İÇİN ZORLADI SENCE????HERKES BİLİYORDU (BEN ŞAHSEN BİLİYORDUM AMA DİLİM YAMIŞTI YA BİR KERE ANNEM İÇİN KOSUYORUMDAN BU YUZDEN SON GUN BİR UYELİK OLDU ONUDA 341 İLE 3. YAPTIM VE BEKLEDİM ADIM GİBİ BİLİYORDUM HEDİYE ALMAYACAGIMI AMA SORUN ŞU Kİ BUNCA EMEĞİ KENDİLERİNİN YAPMIŞ OLDUGU HATA İLE BOŞA ÇIKMASI SENCE REVAMI?????ŞİMDİ KONUS???)

BEN KİMSEYİ DEVLET DUSMANI İLAN ETMEDİM BENİM SOZUM 41-29 A VE YAPTIKLARI MANTIKDIŞI HAREKETLERE BU HEDİYELERİ SEN AL ALMA UMRDA DEGİL ABİ BEN HAKKIMI ARAMAK İSTİYORUM OK...(BUNUDA BİLİYORUM ANNEM İÇİN KOŞUYORUMDA DA HAKKIMI ARAMAK SİTEDİM NE OLDU BİR B.K DEĞİŞMEDİ BURDADA DEĞİŞMEZ BU YUZDEN HEDİYELERİ İYİ GUNLERDE KULLANIN AMA BANA YAPTIKLARI KOYDU ABİ BUNU SÖYLERİM....) DEDİGİM GİBİ BUNDAN SONRA BEN KENDİ ADIMA ULKERİN URUNLERİNDEN ALMAM VE ARAKDAŞLARIMA ALDIRTMAM HERKESE BYES.(HAKKIMIDA HELAL ETMEM OKUL KPSS VE BUNCA ÇABA....)
avatar
JaKoBiaNx

Mesaj Sayısı : 364
Kayıt tarihi : 22/05/08
Yaş : 33
Nerden : Antiochia (Seleucia Pieria) ama suanda ESKİŞEHİR deyim :D

Kullanıcı profilini gör http://WWW.KANKUCLUB.COM

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: BU İLK ÜÇÜN ARAŞTIRMA PUNLARI KAÇ 41-29

Mesaj  karartMan Bir Paz Tem. 13, 2008 8:20 am

JaKoBiaNx demiş ki:
karartMan demiş ki:((339 LAR ARTMAYA BAŞLADI NE İŞ :d
tarafından JaKoBiaNx Bir Paz Tem. 06, 2008 11:18 pm

ABİ MİLLETİ GORDUNUZ MU WAY CANINA FNBİLİR BİLE BUNU YAPTIYSA ARTIK BEN NE DİYİM HEPİNİZ ELENECEKSİNİZ VE SON GUN UYE OLAN ALACAK BAKALIM BU SEFER YANILACAKMIYIM HERKESE BOL ŞASN...BU ARADA DAHA KİM 339 YAPMAK İSTİYOR ????))

dostum bak bu senin yazdıkların. daha yarışma bitmeden evvel. sende biliyodun hile yapanların eleneceğini. yani "ilk başta elemediler, bizde elenmeyecek diye hile yaptık" demek bahanemi şimdi. biz kerizmiydik de yapmadık. şimdi neden bizi devlet düşmanı gibi buralarda ilan ediyorsunuz. oyuna en başından beri üyeyim, hile hurda yapmadım, kimseyide tanımıyorum yarışmayla ilgili, torpil falan yok yani. açıklama yapmaktan bıktım artık. bu kadarda olmazki.

BAK HOCAM BEN YAZDIKLARIMIN ARKASINDAYIM SANA BUNU SÖLİYİM O 121212 VARKEN 341 BİNDE BENİM PUAN 314 FALANDI O ADAMI ELEMEDİLER KAÇ GUN SONRA BEN PROGRAMI BULDUM 341 YAPTIM ADAMLAR NE YAPTI SİZE SÖLİYİM BENİM PUANI LİSTEYE YANSITMADI VE ARDINDAN 12121 ELENDİ (ESKİ PUANI VERİLDİ ONA Kİ O PUAN 311 OLSAYDI HEDİYEYİ ALABİLİRDİ Dİ Mİ??) ARDINDAN BİR KAÇ GUN SONRA BAKTIM ELEMANIN BİRİ 351 YAPMIŞ YAVAS DEDİM 341 ELENDİ EE BU NE BEKLEDİM BEKLEDİM SES ÇIKMADI İYİ MADEM DEDİM BENDE 349 YAPTIM AYINI YONTEMLE EEE BURDA SENCE HATA KİMDE??????ADAMLAR BİZİ HİLEYE TEŞVİK ETTİMİ ETMEDİ Mİ???ONUDA GEÇTİM EN KOTUSU ADAMLAR 339 NEDEN KESTİ PUANI MİLLETİ ORAYA ÇIKMAK İÇİN ZORLADI SENCE????HERKES BİLİYORDU (BEN ŞAHSEN BİLİYORDUM AMA DİLİM YAMIŞTI YA BİR KERE ANNEM İÇİN KOSUYORUMDAN BU YUZDEN SON GUN BİR UYELİK OLDU ONUDA 341 İLE 3. YAPTIM VE BEKLEDİM ADIM GİBİ BİLİYORDUM HEDİYE ALMAYACAGIMI AMA SORUN ŞU Kİ BUNCA EMEĞİ KENDİLERİNİN YAPMIŞ OLDUGU HATA İLE BOŞA ÇIKMASI SENCE REVAMI?????ŞİMDİ KONUS???)

BEN KİMSEYİ DEVLET DUSMANI İLAN ETMEDİM BENİM SOZUM 41-29 A VE YAPTIKLARI MANTIKDIŞI HAREKETLERE BU HEDİYELERİ SEN AL ALMA UMRDA DEGİL ABİ BEN HAKKIMI ARAMAK İSTİYORUM OK...(BUNUDA BİLİYORUM ANNEM İÇİN KOŞUYORUMDA DA HAKKIMI ARAMAK SİTEDİM NE OLDU BİR B.K DEĞİŞMEDİ BURDADA DEĞİŞMEZ BU YUZDEN HEDİYELERİ İYİ GUNLERDE KULLANIN AMA BANA YAPTIKLARI KOYDU ABİ BUNU SÖYLERİM....) DEDİGİM GİBİ BUNDAN SONRA BEN KENDİ ADIMA ULKERİN URUNLERİNDEN ALMAM VE ARAKDAŞLARIMA ALDIRTMAM HERKESE BYES.(HAKKIMIDA HELAL ETMEM OKUL KPSS VE BUNCA ÇABA....)

dostum mesele hediyeyi almak değil. inan bende ilk üçe gireceğimi tahmin etmiyodum. en azından hile yapanların hepsini eleyebileceklerini tahmin etmemiştim. bilseydim bir kaç tanıdığı oyuna davet eder araştırma puanımı 5000 den daha yukarıya çekerdim. ama sen forumu okursan neden tepki verdiğimide anlarsın. yeminler ederek yazdım; oyuna neredeyse en başından beri üyeyim, hile falan yapmadım diye ama nedense bazı arkadaşlar "yok son gün üye olanlara verdiler, yok torpil geçtiler tanıdıklarına verdiler" vs vs bi sürü yorum yapıyolar. bazı yazılarda iş hakarete dönmüş durumda. insan ister istemez kendini savunuyo.

karartMan

Mesaj Sayısı : 9
Kayıt tarihi : 07/07/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: BU İLK ÜÇÜN ARAŞTIRMA PUNLARI KAÇ 41-29

Mesaj  Sponsored content


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz