malta kuşu

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

malta kuşu

Mesaj  tansel Bir Çarş. Mayıs 14, 2008 6:32 pm

arkadaşlar malta kuşu süt şeker kakao ve hindistan cevizinden bslendiğini öğrendim ama bu formülü nereye göndercem

tansel

Mesaj Sayısı : 3
Kayıt tarihi : 14/05/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: malta kuşu

Mesaj  ekinoksah Bir Çarş. Mayıs 14, 2008 6:36 pm

tansel demiş ki:arkadaşlar malta kuşu süt şeker kakao ve hindistan cevizinden bslendiğini öğrendim ama bu formülü nereye göndercem
seyir defterindeki oyuna yazıcaksınız,seyir defteri için (bkz: www.alagonyat.com )
avatar
ekinoksah

Mesaj Sayısı : 287
Kayıt tarihi : 10/05/08
Nerden : moderasyon

Kullanıcı profilini gör http://www.medusa.severiz.biz

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: malta kuşu

Mesaj  tansel Bir Çarş. Mayıs 14, 2008 6:44 pm

seyir defterinde oyun mu vaar

tansel

Mesaj Sayısı : 3
Kayıt tarihi : 14/05/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: malta kuşu

Mesaj  tansel Bir Çarş. Mayıs 14, 2008 6:46 pm

ben açtığım zman oyun falan çıkmıyo

tansel

Mesaj Sayısı : 3
Kayıt tarihi : 14/05/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: malta kuşu

Mesaj  ekinoksah Bir Çarş. Mayıs 14, 2008 7:13 pm

tansel demiş ki:ben açtığım zman oyun falan çıkmıyo
bilmiyorum vallah çıkması gerekiyor.
avatar
ekinoksah

Mesaj Sayısı : 287
Kayıt tarihi : 10/05/08
Nerden : moderasyon

Kullanıcı profilini gör http://www.medusa.severiz.biz

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: malta kuşu

Mesaj  fatih baba Bir C.tesi Mayıs 24, 2008 1:15 pm

tansel bak masanın üstünü seyir defteri gelince defteri açıp en son sayfasını aç orda koycan işte başarılar

fatih baba

Mesaj Sayısı : 10
Kayıt tarihi : 24/05/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: malta kuşu

Mesaj  fatih baba Bir C.tesi Mayıs 24, 2008 1:16 pm

************@hotmail.com msn adresimi ekleyip de bişey olursa sorabilirsin

Alenen Msn Adresi Paylaşmak Yasaktır Lütfen PM Kullanınız !

Edited By : |Reallove

fatih baba

Mesaj Sayısı : 10
Kayıt tarihi : 24/05/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

malta kusu

Mesaj  sathariel Bir Salı Mayıs 27, 2008 6:13 pm

ya kusları besliyorum ama tekrar dene dio napıcam

sathariel

Mesaj Sayısı : 1
Kayıt tarihi : 27/05/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: malta kuşu

Mesaj  oldudabitti Bir Salı Mayıs 27, 2008 8:52 pm

tekrar dene o zaman Smile

oldudabitti

Mesaj Sayısı : 461
Kayıt tarihi : 19/05/08
Yaş : 85

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: malta kuşu

Mesaj  suat Bir Paz Haz. 01, 2008 9:12 am

arkadaşlar sıralamasını bilen varsa yazsın

saygılar

suat

Mesaj Sayısı : 3
Kayıt tarihi : 01/06/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: malta kuşu

Mesaj  demobilir Bir Paz Haz. 01, 2008 9:18 am

suat demiş ki:arkadaşlar sıralamasını bilen varsa yazsın

saygılar

süt, şeker, kakao, hindistan cevizi
avatar
demobilir

Mesaj Sayısı : 742
Kayıt tarihi : 17/05/08
Yaş : 37
Nerden : mersin

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: malta kuşu

Mesaj  suat Bir Paz Haz. 01, 2008 9:19 am

çok tşk

suat

Mesaj Sayısı : 3
Kayıt tarihi : 01/06/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: malta kuşu

Mesaj  |Reallove Bir Ptsi Haz. 02, 2008 1:33 am

Yeni Başlayan Arkadaşlar İçin Baştan Sona Resimli Bir klavuz Hazırlıyorum ... Gereksiz Yere Konu Açmayalım Lütfen.

[ LOCKED ]

_________________


SeNDe ÇARŞI KaPaNMaSıN DioSaN TıKLa !!!

avatar
|Reallove

Mesaj Sayısı : 73
Kayıt tarihi : 26/05/08
Yaş : 31
Nerden : FaLKLaND

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: malta kuşu

Mesaj  Sponsored content


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz