Geyik ve Sohbet Sayfası

38 sayfadaki 40 sayfası Önceki  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Geri: Geyik ve Sohbet Sayfası

Mesaj  visal Bir Salı Tem. 08, 2008 12:41 pm

Geldim nihayet,
Smile Kısır da cok guzel olmus .Tadi bir harika.Keske size de yollama imkanim olsaydi Sad
Afiyet olsun Very Happy
Kendi elcegizlerimle yaptim.Internetten araklamadim yani Smile
avatar
visal

Mesaj Sayısı : 373
Kayıt tarihi : 18/05/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Geyik ve Sohbet Sayfası

Mesaj  FoReVeR-LoVe Bir Salı Tem. 08, 2008 12:44 pm

visal demiş ki:Geldim nihayet,
Smile Kısır da cok guzel olmus .Tadi bir harika.Keske size de yollama imkanim olsaydi Sad
Afiyet olsun Very Happy
Kendi elcegizlerimle yaptim.Internetten araklamadim yani Smile
ohhhoohhh walla mis gibi duruyo...ellerine sağlık abla...
avatar
FoReVeR-LoVe

Mesaj Sayısı : 1419
Kayıt tarihi : 10/06/08
Nerden : İzmir

Kullanıcı profilini gör http://www.sporx.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Geyik ve Sohbet Sayfası

Mesaj  demobilir Bir Salı Tem. 08, 2008 12:45 pm

ellerine sağlık visalcim çok güzellll
avatar
demobilir

Mesaj Sayısı : 742
Kayıt tarihi : 17/05/08
Yaş : 36
Nerden : mersin

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Geyik ve Sohbet Sayfası

Mesaj  demobilir Bir Salı Tem. 08, 2008 12:46 pm



alın bendende çaylar
avatar
demobilir

Mesaj Sayısı : 742
Kayıt tarihi : 17/05/08
Yaş : 36
Nerden : mersin

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Geyik ve Sohbet Sayfası

Mesaj  FoReVeR-LoVe Bir Salı Tem. 08, 2008 12:48 pm

demobilir demiş ki:

alın bendende çaylar
bugün doyduk walla...sağolasın hocam...
avatar
FoReVeR-LoVe

Mesaj Sayısı : 1419
Kayıt tarihi : 10/06/08
Nerden : İzmir

Kullanıcı profilini gör http://www.sporx.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Geyik ve Sohbet Sayfası

Mesaj  mad1tr Bir Salı Tem. 08, 2008 12:52 pm

visal demiş ki:Geldim nihayet,
Smile Kısır da cok guzel olmus .Tadi bir harika.Keske size de yollama imkanim olsaydi Sad
Afiyet olsun Very Happy
Kendi elcegizlerimle yaptim.Internetten araklamadim yani Smile

Cok guzel olmus domatesi unutmusun ama Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
avatar
mad1tr

Mesaj Sayısı : 1192
Kayıt tarihi : 12/05/08
Nerden : İzmir

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Geyik ve Sohbet Sayfası

Mesaj  visal Bir Salı Tem. 08, 2008 12:55 pm

demobilir demiş ki:ellerine sağlık visalcim çok güzellll

Tesekkur ederim arkadaslar,
Size de ikram edebilmeyi cok isterdim ama.
Cay da hazir ,hepimize afiyet olsun ..
Ben yiyeyim bari,fazla durmaya gelmez kisir. Sizin yerinize de yerim Neutral
avatar
visal

Mesaj Sayısı : 373
Kayıt tarihi : 18/05/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Geyik ve Sohbet Sayfası

Mesaj  oktayel Bir Salı Tem. 08, 2008 12:57 pm

Kısırımızı ve poaçamızı yedik visalcim ellerine sağlık, demobilir kardeşimdende çaylarımızı içtik rahatladık, öğlen çayı da pek makbule geçti doğrusu.
Şimdi de ben size küçük bi fıkra anlatayım da gülelim tam olsun.

Temel bi gün evin camına çıkmış şöyle taze bi hava alayım demiş, sonra önündeki asma daki çiçek hoşuna gitmiş eğilmiş eğilmiş, tam alacakken (o kadar sarkmış ki) üçüncü kattan aşağı düşmüş. Düştüğünü gören Durmuş koşarak gelmiş ve
-Ne oldi Kardaş, ne oldi?
diye telaşla sormuş Temel bu bizim temel ya ne dese beğenirsiniz!
-Bilmiyorum bende yeni geldim...
avatar
oktayel

Mesaj Sayısı : 61
Kayıt tarihi : 23/05/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Geyik ve Sohbet Sayfası

Mesaj  visal Bir Salı Tem. 08, 2008 12:57 pm

mad1tr, domates koymayi unutmadim. Ben kisira domates koymuyorum.Cabuk sulanmasina sebep oluyor.
Salatalik, yumurta onlari da koymam. Zaten sogumus yumurtayi hic yiyemem.
avatar
visal

Mesaj Sayısı : 373
Kayıt tarihi : 18/05/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Geyik ve Sohbet Sayfası

Mesaj  visal Bir Salı Tem. 08, 2008 12:59 pm

oktayel demiş ki:Kısırımızı ve poaçamızı yedik visalcim ellerine sağlık, demobilir kardeşimdende çaylarımızı içtik rahatladık, öğlen çayı da pek makbule geçti doğrusu.
Şimdi de ben size küçük bi fıkra anlatayım da gülelim tam olsun.

Temel bi gün evin camına çıkmış şöyle taze bi hava alayım demiş, sonra önündeki asma daki çiçek hoşuna gitmiş eğilmiş eğilmiş, tam alacakken (o kadar sarkmış ki) üçüncü kattan aşağı düşmüş. Düştüğünü gören Durmuş koşarak gelmiş ve
-Ne oldi Kardaş, ne oldi?
diye telaşla sormuş Temel bu bizim temel ya ne dese beğenirsiniz!
-Bilmiyorum bende yeni geldim...

Smile))))) Cok guzel yaaaa.. Tesekkurler oktayel, simdi tam oldu .
avatar
visal

Mesaj Sayısı : 373
Kayıt tarihi : 18/05/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Geyik ve Sohbet Sayfası

Mesaj  FoReVeR-LoVe Bir Salı Tem. 08, 2008 1:00 pm

visal demiş ki:mad1tr, domates koymayi unutmadim. Ben kisira domates koymuyorum.Cabuk sulanmasina sebep oluyor.
Salatalik, yumurta onlari da koymam. Zaten sogumus yumurtayi hic yiyemem.
domatsız kısır ben daha hiç yemedim Laughing ... ama vardır bi bildiğin abla...
avatar
FoReVeR-LoVe

Mesaj Sayısı : 1419
Kayıt tarihi : 10/06/08
Nerden : İzmir

Kullanıcı profilini gör http://www.sporx.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Geyik ve Sohbet Sayfası

Mesaj  mad1tr Bir Salı Tem. 08, 2008 1:06 pm

FoReVeR-LoVe demiş ki:
visal demiş ki:mad1tr, domates koymayi unutmadim. Ben kisira domates koymuyorum.Cabuk sulanmasina sebep oluyor.
Salatalik, yumurta onlari da koymam. Zaten sogumus yumurtayi hic yiyemem.
domatsız kısır ben daha hiç yemedim Laughing ... ama vardır bi bildiğin abla...

bende yemedim hic ama tabi her yere gore degisebiliyor Very Happy
avatar
mad1tr

Mesaj Sayısı : 1192
Kayıt tarihi : 12/05/08
Nerden : İzmir

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Geyik ve Sohbet Sayfası

Mesaj  FoReVeR-LoVe Bir Salı Tem. 08, 2008 1:08 pm

mad1tr demiş ki:
FoReVeR-LoVe demiş ki:
visal demiş ki:mad1tr, domates koymayi unutmadim. Ben kisira domates koymuyorum.Cabuk sulanmasina sebep oluyor.
Salatalik, yumurta onlari da koymam. Zaten sogumus yumurtayi hic yiyemem.
domatsız kısır ben daha hiç yemedim Laughing ... ama vardır bi bildiğin abla...

bende yemedim hic ama tabi her yere gore degisebiliyor Very Happy
olabilir biz izmirliyik... Very Happy
avatar
FoReVeR-LoVe

Mesaj Sayısı : 1419
Kayıt tarihi : 10/06/08
Nerden : İzmir

Kullanıcı profilini gör http://www.sporx.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Geyik ve Sohbet Sayfası

Mesaj  mad1tr Bir Salı Tem. 08, 2008 1:09 pm

FoReVeR-LoVe demiş ki:
mad1tr demiş ki:
FoReVeR-LoVe demiş ki:
visal demiş ki:mad1tr, domates koymayi unutmadim. Ben kisira domates koymuyorum.Cabuk sulanmasina sebep oluyor.
Salatalik, yumurta onlari da koymam. Zaten sogumus yumurtayi hic yiyemem.
domatsız kısır ben daha hiç yemedim Laughing ... ama vardır bi bildiğin abla...

bende yemedim hic ama tabi her yere gore degisebiliyor Very Happy
olabilir biz izmirliyik... Very Happy
Sen arada bir kayiyon ama (ik) falan lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
avatar
mad1tr

Mesaj Sayısı : 1192
Kayıt tarihi : 12/05/08
Nerden : İzmir

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Geyik ve Sohbet Sayfası

Mesaj  FoReVeR-LoVe Bir Salı Tem. 08, 2008 1:11 pm

mad1tr demiş ki:
FoReVeR-LoVe demiş ki:
mad1tr demiş ki:
FoReVeR-LoVe demiş ki:
visal demiş ki:mad1tr, domates koymayi unutmadim. Ben kisira domates koymuyorum.Cabuk sulanmasina sebep oluyor.
Salatalik, yumurta onlari da koymam. Zaten sogumus yumurtayi hic yiyemem.
domatsız kısır ben daha hiç yemedim Laughing ... ama vardır bi bildiğin abla...

bende yemedim hic ama tabi her yere gore degisebiliyor Very Happy
olabilir biz izmirliyik... Very Happy
Sen arada bir kayiyon ama (ik) falan lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
olabilir...her yöreye uyarık ... Very Happy
avatar
FoReVeR-LoVe

Mesaj Sayısı : 1419
Kayıt tarihi : 10/06/08
Nerden : İzmir

Kullanıcı profilini gör http://www.sporx.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Geyik ve Sohbet Sayfası

Mesaj  mad1tr Bir Salı Tem. 08, 2008 1:13 pm

FoReVeR-LoVe demiş ki:
mad1tr demiş ki:
FoReVeR-LoVe demiş ki:
mad1tr demiş ki:
FoReVeR-LoVe demiş ki:
visal demiş ki:mad1tr, domates koymayi unutmadim. Ben kisira domates koymuyorum.Cabuk sulanmasina sebep oluyor.
Salatalik, yumurta onlari da koymam. Zaten sogumus yumurtayi hic yiyemem.
domatsız kısır ben daha hiç yemedim Laughing ... ama vardır bi bildiğin abla...

bende yemedim hic ama tabi her yere gore degisebiliyor Very Happy
olabilir biz izmirliyik... Very Happy
Sen arada bir kayiyon ama (ik) falan lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
olabilir...her yöreye uyarık ... Very Happy

cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers
avatar
mad1tr

Mesaj Sayısı : 1192
Kayıt tarihi : 12/05/08
Nerden : İzmir

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Geyik ve Sohbet Sayfası

Mesaj  FoReVeR-LoVe Bir Salı Tem. 08, 2008 1:15 pm

mad1tr demiş ki:
FoReVeR-LoVe demiş ki:
mad1tr demiş ki:
FoReVeR-LoVe demiş ki:
mad1tr demiş ki:
FoReVeR-LoVe demiş ki:
visal demiş ki:mad1tr, domates koymayi unutmadim. Ben kisira domates koymuyorum.Cabuk sulanmasina sebep oluyor.
Salatalik, yumurta onlari da koymam. Zaten sogumus yumurtayi hic yiyemem.
domatsız kısır ben daha hiç yemedim Laughing ... ama vardır bi bildiğin abla...

bende yemedim hic ama tabi her yere gore degisebiliyor Very Happy
olabilir biz izmirliyik... Very Happy
Sen arada bir kayiyon ama (ik) falan lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
olabilir...her yöreye uyarık ... Very Happy

cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers
lol! lol! lol! afro lol! lol! lol!
avatar
FoReVeR-LoVe

Mesaj Sayısı : 1419
Kayıt tarihi : 10/06/08
Nerden : İzmir

Kullanıcı profilini gör http://www.sporx.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Geyik ve Sohbet Sayfası

Mesaj  mad1tr Bir Salı Tem. 08, 2008 1:32 pm

Sanmam Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy necmi nerde o bilirdi bak necmi nerdesin ........... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
avatar
mad1tr

Mesaj Sayısı : 1192
Kayıt tarihi : 12/05/08
Nerden : İzmir

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Geyik ve Sohbet Sayfası

Mesaj  FoReVeR-LoVe Bir Salı Tem. 08, 2008 1:34 pm

mad1tr demiş ki:Sanmam Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy necmi nerde o bilirdi bak necmi nerdesin ........... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
necmi kayıplara karıştı yine...
avatar
FoReVeR-LoVe

Mesaj Sayısı : 1419
Kayıt tarihi : 10/06/08
Nerden : İzmir

Kullanıcı profilini gör http://www.sporx.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Geyik ve Sohbet Sayfası

Mesaj  mad1tr Bir Salı Tem. 08, 2008 1:35 pm

FoReVeR-LoVe demiş ki:
mad1tr demiş ki:Sanmam Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy necmi nerde o bilirdi bak necmi nerdesin ........... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
necmi kayıplara karıştı yine...

Misafirlerin arasindadir o Simdi cikar gelir lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
avatar
mad1tr

Mesaj Sayısı : 1192
Kayıt tarihi : 12/05/08
Nerden : İzmir

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Geyik ve Sohbet Sayfası

Mesaj  FoReVeR-LoVe Bir Salı Tem. 08, 2008 1:35 pm

mad1tr demiş ki:
FoReVeR-LoVe demiş ki:
mad1tr demiş ki:Sanmam Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy necmi nerde o bilirdi bak necmi nerdesin ........... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
necmi kayıplara karıştı yine...

Misafirlerin arasindadir o Simdi cikar gelir lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
lol! lol! lol!
avatar
FoReVeR-LoVe

Mesaj Sayısı : 1419
Kayıt tarihi : 10/06/08
Nerden : İzmir

Kullanıcı profilini gör http://www.sporx.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Geyik ve Sohbet Sayfası

Mesaj  mad1tr Bir Salı Tem. 08, 2008 1:36 pm

FoReVeR-LoVe demiş ki:
mad1tr demiş ki:
FoReVeR-LoVe demiş ki:
mad1tr demiş ki:Sanmam Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy necmi nerde o bilirdi bak necmi nerdesin ........... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
necmi kayıplara karıştı yine...

Misafirlerin arasindadir o Simdi cikar gelir lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
lol! lol! lol!
Onun yerine dede geldi Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
avatar
mad1tr

Mesaj Sayısı : 1192
Kayıt tarihi : 12/05/08
Nerden : İzmir

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Geyik ve Sohbet Sayfası

Mesaj  FoReVeR-LoVe Bir Salı Tem. 08, 2008 1:38 pm

mad1tr demiş ki:
FoReVeR-LoVe demiş ki:
mad1tr demiş ki:
FoReVeR-LoVe demiş ki:
mad1tr demiş ki:Sanmam Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy necmi nerde o bilirdi bak necmi nerdesin ........... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
necmi kayıplara karıştı yine...

Misafirlerin arasindadir o Simdi cikar gelir lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
lol! lol! lol!
Onun yerine dede geldi Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
farketmez ozaman ona sor... Very Happy
avatar
FoReVeR-LoVe

Mesaj Sayısı : 1419
Kayıt tarihi : 10/06/08
Nerden : İzmir

Kullanıcı profilini gör http://www.sporx.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Geyik ve Sohbet Sayfası

Mesaj  mad1tr Bir Salı Tem. 08, 2008 1:39 pm

FoReVeR-LoVe demiş ki:
mad1tr demiş ki:
FoReVeR-LoVe demiş ki:
mad1tr demiş ki:
FoReVeR-LoVe demiş ki:
mad1tr demiş ki:Sanmam Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy necmi nerde o bilirdi bak necmi nerdesin ........... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
necmi kayıplara karıştı yine...

Misafirlerin arasindadir o Simdi cikar gelir lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
lol! lol! lol!
Onun yerine dede geldi Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
farketmez ozaman ona sor... Very Happy

Hani degisen bir sey yok daha yine ayni Very Happy Very Happy
avatar
mad1tr

Mesaj Sayısı : 1192
Kayıt tarihi : 12/05/08
Nerden : İzmir

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Geyik ve Sohbet Sayfası

Mesaj  FoReVeR-LoVe Bir Salı Tem. 08, 2008 1:40 pm

mad1tr demiş ki:
FoReVeR-LoVe demiş ki:
mad1tr demiş ki:
FoReVeR-LoVe demiş ki:
mad1tr demiş ki:
FoReVeR-LoVe demiş ki:
mad1tr demiş ki:Sanmam Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy necmi nerde o bilirdi bak necmi nerdesin ........... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
necmi kayıplara karıştı yine...

Misafirlerin arasindadir o Simdi cikar gelir lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
lol! lol! lol!
Onun yerine dede geldi Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
farketmez ozaman ona sor... Very Happy

Hani degisen bir sey yok daha yine ayni Very Happy Very Happy
bi ara ayarlarız...
avatar
FoReVeR-LoVe

Mesaj Sayısı : 1419
Kayıt tarihi : 10/06/08
Nerden : İzmir

Kullanıcı profilini gör http://www.sporx.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Geyik ve Sohbet Sayfası

Mesaj  Sponsored content


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

38 sayfadaki 40 sayfası Önceki  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz