sefer güney ile kısa bir konuşma

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

sefer güney ile kısa bir konuşma

Mesaj  ekinoksah Bir Çarş. Mayıs 14, 2008 12:02 pm

Arkadaşlar araştıra araştıra sonunda sefer güney(gerçek ismini saklıyorum) isimli kaptana ulaştım.Bu da onunla yaptığım bi konuşma.
sefer güney:beni eklemişsin tanışmıyoruz sanırım. Ama blog yazarı olman ilginç geldi. Ben de yazarlık yapıyorum. Bloguna bakmak istedim ama açılmadı.
Ekinoksah:bloguma şimdilik ara verdim,yaman gezgini arıyorum:)ve araştırmalarım sonucunda size kadar ulaştım,bu oyun çok sardı,gece gündüz yamanı arıyoruz.Ve size yakın olmak istedim.
sefer güney:Bana yakın olmak çok bir şeyi değiştirmeyecek ama neyse Smile Bu arada Blogunu çok merak ediyorum. Açar açmaz bana mutlaka haber ver.
İyi araştırmalar diliyorum
Ekinoksah:ser çıkar sır çıkmaz diyosunuz yani,peki,sağolun iyi günler.
Sefer güney: Smile
İnşallah görüpte kızmaz.
avatar
ekinoksah

Mesaj Sayısı : 287
Kayıt tarihi : 10/05/08
Nerden : moderasyon

Kullanıcı profilini gör http://www.medusa.severiz.biz

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: sefer güney ile kısa bir konuşma

Mesaj  tochelee Bir Çarş. Mayıs 14, 2008 1:24 pm

bu gerçekmi???:S:S:S
avatar
tochelee

Mesaj Sayısı : 5
Kayıt tarihi : 14/05/08
Yaş : 27
Nerden : ankara

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: sefer güney ile kısa bir konuşma

Mesaj  ekinoksah Bir Çarş. Mayıs 14, 2008 1:28 pm

tochelee demiş ki:bu gerçekmi???:S:S:S
evet,gerçek.
avatar
ekinoksah

Mesaj Sayısı : 287
Kayıt tarihi : 10/05/08
Nerden : moderasyon

Kullanıcı profilini gör http://www.medusa.severiz.biz

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: sefer güney ile kısa bir konuşma

Mesaj  gurbet kuşu Bir C.tesi Mayıs 17, 2008 11:51 am

avatar
gurbet kuşu

Mesaj Sayısı : 50
Kayıt tarihi : 16/05/08
Yaş : 31

Kullanıcı profilini gör http://dostlukrehberi.blogcu.com/

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: sefer güney ile kısa bir konuşma

Mesaj  volkan Bir C.tesi Mayıs 17, 2008 12:03 pm

noluyo burda yahu ıyıce delırdım bırı cozsun su olayı artık Sad
avatar
volkan

Mesaj Sayısı : 95
Kayıt tarihi : 15/05/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: sefer güney ile kısa bir konuşma

Mesaj  ekinoksah Bir C.tesi Mayıs 17, 2008 1:54 pm

gurbet kuşu demiş ki:ekinoks bu sen değilsin dimi Smile

http://flickr.com/photos/geheimnis/1443552805/in/set-72157602171609903/
yok yahu Smile
avatar
ekinoksah

Mesaj Sayısı : 287
Kayıt tarihi : 10/05/08
Nerden : moderasyon

Kullanıcı profilini gör http://www.medusa.severiz.biz

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: sefer güney ile kısa bir konuşma

Mesaj  Sponsored content


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz